House of Commons

The Register of Members' Financial Interests: Part 1
As at 11th March 2013

RAAB, Dominic (Esher and Walton)

2. Remunerated employment, office, profession etc

Payments from The Times. Address: 1 Virginia Street, London E98 1XY:

Received £300 for an article published on 29 March 2012. Hours: 2 hrs. (Registered 10 April 2012)

12 December 2012, received £300 for an article published on 30 November 2012. Hours: 2.5 hrs. (Registered 12 December 2012)

24 January 2013, received £400 for an article published on 22 January 2013. Hours: 3 hrs. (Registered 24 January 2013)

Payments from BSkyB, Grant Way, Isleworth, Middlesex TW7 5QD:

Payment of £75, received 12 April 2012, for Sky News press review on 24 March 2012. Hours: 15 mins. (Registered 24 April 2012)

Payments from the Daily Telegraph and Sunday Telegraph, 111 Buckingham Palace Road, London SW1W ODT:

Payment of £285 on 3 April 2012 for an article published on 19 March 2012. Hours: 2hrs. (Registered 10 April 2012)

Payment of £234 on 18 April 2012 for an article published on 4 April 2012. Hours: 3 hrs. (Registered 24 April 2012)

Payment of £255 on 21 August 2012 for an article published on 28 July 2012. Hours: 3 hrs. (Registered 30 August 2012)

Payment of £180 on 21 August 2012 from Sunday Telegraph for an article published on 5 August 2012. Hours: 2 hrs. (Registered 30 August 2012)

Payment of £255 on 19 September 2012 for an article published on 5 September 2012. Hours: 2 hrs. (Registered 21 September 2012)

Payment of £300 on 2 November 2012 for an article published in Sunday Telegraph on 28 October 2012. Hours: 3 hrs. (Registered 2 November 2012)

Payment of £255 on 12 December 2012 for an article published in Daily Telegraph on 28 November 2012. Hours: 3 hrs. (Registered 14 December 2012)

Payments from the Daily Express, Express Newspapers, Northern and Shell Building, 10 Lower Thames Street, London EC3R 6EN:

Payment of £300 on 29 June 2012 for article published on 20 April 2012. Hours: 1.5 hrs. (Registered 4 July 2012)

Payment of £300 on 29 June 2012 for article published on 10 May 2012. Hours: 1.5 hrs. (Registered 4 July 2012)

Payment of £200 on 1 November 2012 from the London Evening Standard, 2 Derry Street, London W8 5TT, for an article published on 18 September 2012. Hours: 2 hrs. (Registered 1 November 2012)

Payment of £800 on 12 November 2012 from the Daily Mail, Northcliffe House, 2 Derry Street, London W8 5TT for article published on 30 October 2012. Hours: 3 hrs. (Registered 16 November 2012)

11. Miscellaneous

On 22 March 2012 I received £15,000 plus costs from Associated Newspapers Ltd, Northcliffe House, 2 Derry Street, London W8 5TT, in damages to settle a libel claim against the Mail on Sunday . (Registered 26 March 2012)

Prepared 13th March 2013